[Ossm-members] Најбоља серверска дистрибуција у свет

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Oct 19 20:18:27 UTC 2007

Треба да поставам серверче за лични потреби, па размислував помеѓу Debian
(stable) и CentOS 5. Двата имаат навремено инсталирање на безбедносни закрпи
и не се cutting/bleeding-edge, што ми е прилично важно. Би ставил и слек, ама
12ката воопшто не ми се допадна и не можам да се давам во море од зависности.

Ова може да е и онака, поучна нишка за серверска дистрибуција, па затоа ќе
прашам според вас која е најдобра за серверски потреби? (за мали до средни
потреби). И од RHEL...која компонента е неслободна?

фала

--
Aleksandar Balalovski (keyID: FD341782)
http://blog.gemidjy.info