[Ossm-members] Најбоља серверска дистрибуција у свет

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 19 20:32:14 UTC 2007

> Треба да поставам серверче за лични потреби, па размислував помеѓу Debian
> (stable) и CentOS 5.

Debian - Centos само ако од некоја причина ти треба RH компатибилност.

> Би ставил и слек, ама 12ката воопшто не ми се допадна и не можам да се давам
> во море од зависности.

што не ти се допадна во 12ката, кога серверските компоненти не се променети
ич, уствари само X-от е голема промена?!?

> Ова може да е и онака, поучна нишка за серверска дистрибуција, па затоа ќе
> прашам според вас која е најдобра за серверски потреби? (за мали до средни
> потреби). И од RHEL...која компонента е неслободна?

името логоата и сличните trademark-увани ознаки.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа