[Ossm-members] Најбоља серверска дистрибуција у свет

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Oct 19 20:47:10 UTC 2007

On Friday 19 October 2007 22:32:14 Дамјан Георгиевски wrote:

> што не ти се допадна во 12ката, кога серверските компоненти не се променети
> ич, уствари само X-от е голема промена?!?

Епа мислам дека прво е преобемен, има многу заебани стандардни конфигурации за
кернелите (generic, smp, smp-huge итн.), со додавањето на dbus и hal ми се
чини малку се скршна од KISS-от шо порано го имаше, сепак тоа можеби е навика
што сум ја имал од порано, да правам работи поедноставно и рачно. Тоа со
додавањето на rc.modules е хаотично според мене, многу модули се вчитуваат
непотребно и додека да прошеташ и увидиш што се од тоа ти треба и не ти треба
ќе изгубиш прилично време. За тоа rc.conf во Арч прилично ми се допаѓа
начинот со MODULES и DAEMONS.

И редица други работи, меѓу другото и вечниот проблем кој ме убива секогаш на
слек, немањето стандардна алатка за решавање зависности, а slapt-get и
сличните не-секогаш бркаат работа...

> името логоата и сличните trademark-увани ознаки.

Мислам има и софтвер кој не е слободен. Нешто за виртуелизација беше?

--
Aleksandar Balalovski (keyID: FD341782)
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net