[Ossm-members] сподели кино започнува....

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Fri Oct 26 07:40:49 UTC 2007

On 10/25/07, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:

> Нешто зборевме да го преместиме СЗ во Точка во сабота (секоја сабота), а
> киното да си оди секој вторник. Така ќе има повеќе настани и сѐ ќе биде на
> едно место.

Јас колку што броев, пред две недели во вторник имаше Сподели кино. По
логика, мислев дека и овој вторник има(ше) Сподели кино, а за следниот -
Сподели знаење...
ОК, просторијата за која зборував е вообичаено празна и мислам дека нема да
биде проблем и за другиот вторник (или некој друг ден во текот на неделата)
да ја користиме. Сепак, ќе треба да прашам да не евентуално има нешто друго
планирано тој ден.

--
Тони Костов