[Ossm-members] барам рачен компјутер

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Oct 31 17:08:52 UTC 2007

> Значи PDA, со кое би можел да си читам документи и е-книги, да отворам
> интернет (не мора преку WiFi, може и преку мрежна) и да внесам некој текст
> ако ме нападне музата (исто не мора да е преку touchscreen, може и преку
> тастатура).
> Слободен софтвер може да се смета како задолжителен.
> Може ли нешто што ги задоволува овие услови да се набави кај нас?
> Ако да, известете ме, може и на приватен мејл, за да не ја злоупотребуваме
> листата.
>
> П.С. Ок, можеби јас веќе ја злоупотребив, ама како ќе Ве прашав сите
> [...]

Не бе ок е муабетот и за тука шо да не.

Прашањето е за која ценовна категорија збориме?
Исто не сфаќам како мислиш „Рачен“ PDA да го врзуваш со кабел .. тоа ја
поремерува „рачноста“.

Значи освен некој PDA, мобилен или мини-компјутер со wifi (тука спаѓаат Nokia
N8x0, но и E61i и Asus 3EPC*) .. поефтина варијанта евентуално би бил некој
media player кој би го синхронизирал преку PC па после да читаш offline -
само не знам дали ти одговара таков режим на работа.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа