[Ossm-members] linux.net.mk заменик :)

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Sep 18 17:38:52 UTC 2007

Ме немаше едно 5-6 дена и linux.net.mk нема воопшто нови статии. Не ми е тешко
да објавам нови, ама тешко е да бркам што се пропуштив да објавам. Затоа
барам некој од помладите, Маки можеби? да објавува содржини кога јас нема да
можам да го правам тоа, или паралелно.

Хостингот е за никаде, бавен е како пекол, исто и Друпалот е тиња, Илин најави
дека ќе го среди, which's not gonna happen очигледно...само мали
предупредувања за тие што би прифатиле да помагаат :)

Поздрав

--
Aleksandar Balalovski (keyID: FD341782)
http://blog.gemidjy.info