[Ossm-members] сподели кино започнува....

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Sep 30 23:52:10 UTC 2007

On 9/30/07, Ajet Ibraimoski <aibraimoski at gmail.com> wrote:
> Јас сум на феит, само не сум од ск, и не знам дали секој вторник ќе бидам
> скопје. Инаку без проблем би го правел тоа.
> За пријавувањето... ск. доаќам на 2-ри во вторник, планирам да дојдам на
> сподели знаење вечерта ако има.

Јуху, одлично. Конечно вистински одговор. Е па вака ќе се договориме.
Сподели знаење на 2-ри октомври сигурно нема да има.

Следниот термин за Сподели знаење е 16 Октомври, супер што се најде
јунак и ти се нафаќаш да го земеш и враќаш проекторот,  добро би било
само кога знаеш дека нема да можеш да дојдеш да се најавиш со еден
емаил за да бараме замена.

Поздрав и се гледаме за 15 дена. Или на 9 октомври во Точка на Сподели
(пиратско) Кино.

Глиша пошто е доволно фин ќе одговори сеа со детали како најдобро да
се справиш со теткиците на ФЕИТ.

Глиша?

--
Igor