[Ossm-members] phbb3 превод?

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Apr 8 08:17:47 UTC 2008

On Mon, Apr 7, 2008 at 11:39 PM, Arangel Angov <ufo at linux.net.mk> wrote:

>  На пон, 2008-04-07 во 18:37 +0200, Vladislav Bidikov напиша:
>  Само што ми стигна порака дека излегла 3.0.1.

Поздрав и на двајцата,
Уфо ај ако не знае Бидик, отвори проект на bugs за ова што го правите и
таму координирајте ги напорите околу спојување и средување на преводот.

Исто така ажурирајте ја вики страницата со сите напори за локализација
дека работите и
на phpbb3.

Со среќа форумот.

А чекај едно не разбрав немаат листа со локализација phpbb3 за да
знаат луѓето кого да
контактираат, пошто Уфо не можел да те најде тебе дека си задолжен за
локализација..

--
Igor