[Ossm-members] phbb3 превод?

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Tue Apr 8 09:06:18 UTC 2008

Igor Stamatovski wrote:
> А чекај едно не разбрав немаат листа со локализација phpbb3 за да
> знаат луѓето кого да
> контактираат, пошто Уфо не можел да те најде тебе дека си задолжен за
> локализација..

Имаат ама не им е баш правилно решена. Во таа листа наместо имиња стојат
корисничките сметки на тие што се одговорни, но ако не си загленет
неможеш да ги видиш другите контакт информации ... Малку нетранспаретно..

Иначе како што кажав со излегувањето на 3.0.1 рокот за средување на
преводот за таа верзија е 3 недели ... ако не ќе треба да се чека
наредна верзија ...

Ако се оди според планот - мојата верзија (базирана на 3.0.1) ќе е
готова викендов па планирам да ја ставам на некој хост да пробаме да ги
најдеме грешките ... Според мене многу поделикатен ќе е
административниот дел ...

--
В.Б