[Ossm-members] Филтрирање на содржините од Македонската ГНУ/Линукс планета

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Fri Apr 11 00:23:11 UTC 2008

2008/4/11 Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk>:

>  > ГНУ/Линукс и слободен софтвер. Ова е до мене или има и некој друг на кој
>  > што му смета оваа несакана појава?
>
>  можеби има. што предлагаш?

Можда е времето кога има многу, многу автори па треба да се разгледа
пр, http://www.feedjack.org/. Вели дека има и посебни рсс фидови
според тагови. Ама како ги генерира таговите треба да се види а плус
да се направи некоја убава проста тема.

Миша еднаш праеше Yahoo pipes mashup за рсс фидови, можда може нешто
со тоа да се направи? Или само одредени категории уште на почеток од
авторите да се зимаат, како што правеше Миша до пред некое време, пред
да го разубедиме, само линукс категоријата да ја објавува на Планета.

Иако јас мислам дека не е несакана појава пошто во суштина ги читам
авторите и играм на таа карта дека сепак претежно ИТ/линукс/слободен
софтвер текстови пишуваат сите што се ставени.

--
Glisha