[Ossm-members] Treneri

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Apr 14 21:39:44 UTC 2008

Новица Наков wrote:

> мислам дека ова е супер. башка што сте успеале да го сработите филмот на ЕУ -
> регионална соработка.
>
> јас не знам јава (и воопшто не знам да програмирам нешто посебно), но можам да
> предложам во рамките на курсот да има некое предавање за слободен софтвер,
> особено од аспект на пазарна конкуренција. темата некако може да се вклопи во
> делот за менаџмент доколку сметате дека би било добро и корисно.

Да, затоа и јас инсистирам на Јава и предавачите да се од ОССМ.
Инаку, за слободен софтвер имам предвидено неколку предавања,
менаџмент истотака, проекти, умл, алгоритми и тн. но, за тоа потоа.

Инаку, ако сакаш пари од ЕУ, само регионална соработка. Друго, ништо.

Поздрав

Ѕвонко Николов
Training Manager
Institute of Applied Technology