[Ossm-members] Предлог лого за www.linux.net.mk

Влатко Станковиќ inferno.daemon at gmail.com
Mon Apr 21 22:04:42 UTC 2008

Arangel Angov wrote:
> На пон, 2008-04-21 во 20:53 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:

> Порано неколку пати имаме распишувано конкурс за лого на кој што не се
> јави никој или пак беа испратени некои ептен тиња логоа.
>
> Ѕирнете во архивата за предлози и тоа што беше поставено како побарување
> за логото.
>
> Конкрето ова лого не ми се допаѓа, нема никаква врска ни со GNU/Linux ни
> со Македонија.
>
> Поздрав.

Порано кога беа распишувани конкурси за лого (мислам дека не се лажам),
не беа дадени точни спецификации за тоа што да има а што да нема и во
кој формат да биде. Беше само наведено да не биде класичен tux и толку.
Конкретно за логово и мене не ми се допаѓа, а можам да приметам дека
голем број на сајтови го искомбинирале tux со знамето на нивната држава,
можда и тоа на крај да упали и кај нас