[Ossm-members] FYI: http://mojatakirilica.com.mk/

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Apr 23 00:47:19 UTC 2008

> не знам ништо повеќе освен она што пишува на страницата. таму ќе најдете и
> некој фонт кој ги содржи македонските букви во italic верзија онака како
> што треба да изгледаат.

Испитував на темата и заклучокот е:
- DejaVu фонтовите се веројатно единствените кои ја имплементираат можноста на
OpenType фонтовите да имаат различен glyph (изглед) за истиот Unicode знак, и
притоа дефинираат glyph-ови за македонска кирилица (MKD).
- Pango во 1.17.0 го има имплементирано ова
- Gnome од 2.20 го подржува
- Тестирав со Gimp, ја прави точната работа

Firefox, OpenOffice и KDE3 не ја прават точната работа
- Firefox 3.0 е базиран на Pango и теоретски би требал да ја подржува оваа
опција, но останува да се види.
- OpenOffice, тестирав со англиска 2.4 верзија.. евентуално да се проба со
македонска.
- KDE3 не верувам дека ќе го подржува ова, Qt4/KDE4 и KOffice 2.0 може да се
очекува да донесат подобрувања на оваа тема.

BTW, единствената разлика се приметува кај „DejaVu Serif Italic“ ... другите
DejaVu фонтови немаат Italic варијанти, туку Oblique.

нешто ресурси:
http://damjan.softver.org.mk/italic.html

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )