[Ossm-members] Ми треба батерија за Thinkpad T60 под хитно!!

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Aug 12 07:28:16 UTC 2008

Здраво,

иам Thinkpad T60 и вчера нешто се деси, не знам што, на следното
пуштање диодата за батерија почна да трепка и се уште трепка. Тоа
значи 99% дека батеријата е мртва. Најверојатно ќе ја заменам пошто ми
е под гаранција, меѓутоа за следниот период од 3-4 недели ми е и
повеќе од потребна нова, по можност батерија од 9 келии за Thinkpad
T60 со не-Wide screen екран (за големината).

Ако некој може да ми помогне околу наоѓањето, а тоа треба да се случи
до најкасно сабота :) би му бил и повеќе од благодарен.

Поздрав

--
http://blog.gemidjy.info
http://wiki.lugola.net - your future!