[Ossm-members] суспендирани сметките на *.lugola.net

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Aug 26 12:48:00 UTC 2008

идиотите од ixwebhosting нѐ сјебаа максимално. Ни го суспендираа хостингот. Користат стари верзии и постојано бевме под атак на крекери и идиоти кои ставаа phishing содржини па тоа доведе до TOS Violation - Phishing и суспензија на СЕ што спаѓаше во хостингот. Кој има битни податоци во рок од 10 дена да ми пише што СЕ сака да му биде достапно. Ако сте чувале 10гб податоци нема да ги префрлам пошто ќе треба многу време и заебанции. Најбитно засега е да се добијат бекап од базите на lugola.net и wiki.lugola.net со последните измени (иако и јас иам некои бекапи).

Исто, сега останува Игор да ни отвори хостинг сметки за www.lugola.net и wiki.lugola.net каде што ќе се хостираат САМО овие два сајтови. Дали ќе е проблем да има поддомејни за оние кои најмногу го користеа *lugola.net (како Гоце pablisher) со цел да овозможиме побезболно да најдат хостинг. Останатите, as I said, нека пријават што сакаат да им се бекапира. Ако не го прочитате овој мејл, ме боли стапот, мејлинг листата е јавна и ако не ја читате не припаѓате на заедницата (ова го кажувам за во случај некој по 1 месец да ми каже „зошто не ми испрати бекап!?!?“, чисто disclaimer).

Значи, Стама: дали може 500мега хостинг за лугола.нет и Викито? Јас доаѓам во Македонија во Сабота, такашто ако не е проблем, отвори хостинг до тогаш за веднаш да измигрирам срања и пичке си лепе материне!!

поз

--
http://blog.gemidjy.info || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023