[Ossm-members] ddwrt na linksys wrt54gl

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Thu Aug 28 10:46:51 UTC 2008

Jovan Kostovski wrote:

> Имам wrt54gl и се мислам да го флешувам со ddwrt...
>
> Знае ли некој дали може со ddwrt фирмвер да ја регулирам
> моќноста на зрачење на WiFi-то?

Стави си OpenWrt.

Сакаш да ја намалиш или зголемиш? За да ја зголемиш знаеш дека нема
поента ако не зголемуваш и на клиентите?

А не ми текнало до сега да ја намалувам моќноста пошто не ми треба нешто
сјајно да фаќа.

Сега пробав со iwconfig wl0 txpower и wl txpwr и ми прифаќа „на
хартија“. Ама не глеам некоја разлика особено што кога ќе ставам txpower
0 очекувам да не ми работи, а ми работи. :)

Инаку ако ништо друго со OpenWrt може многу лесно да се намести да го
гасиш вифито скроз на Cisco дугмето, а да ти работи интернетот и
ethernet портите.