[Ossm-members] Проблеми со Nautilus во GNOME 2.24.1?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Dec 2 16:38:14 UTC 2008

> Има ли некој не-Ubuntu дистрибуција со инсталиран GNOME 2.24.1?
>
> Ако има или ако може да инсталира, ми треба да се тестира нешто мн
> едноставно. Дали работи copy-paste на датотеки, папки со користење на
> Nautilus?

ова го пробав ја, и  испаѓа дека проблемот сепак е до македонскиот превод на
Gnome, т.е. nautilus.

фајлот е тука
http://l10n.gnome.org/POT/nautilus.gnome-2-24/nautilus.gnome-2-24.mk.po
ама никој не може да види што точно не е во ред со него.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

  Begin...the rest is easy.