[Ossm-members] razvoj na open source softver vo MK

Виктор Стојановски viktor at lugola.net
Thu Dec 4 10:12:44 UTC 2008

Во преписката стои:
"Слободен софтвер Македонија не располага со речиси никакви средства,
 па реално не може да понуди никаква поддршка. Опција е само на
 сајтовите како што е linux.net.mk да се појават текстови како
промоција за тие проекти." ете и јас ти давам збор дека текстови и
поддршка ќе се појават на сите сајтови на Лугола и на Лугархија дури
може и да напишеш текст како повик до програмерите да ти се придружат
и истиот да го објавиме во магазинот. Ама убо размисли си дали ти е
доволна само поддршка, сепак и пари требат за ова работа.

Поздрав,
Виктор Стојановски
(viktor at lugola.net | http://vikt0r.blogspot.com | http://twitter.com/zuberot)

["Лугархија" - http://ezine.lugola.net]