[Ossm-members] razvoj na open source softver vo MK

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Dec 4 10:46:28 UTC 2008

On Thu, 2008-12-04 at 11:12 +0100, Виктор Стојановски wrote:
> Во преписката стои:
> "Слободен софтвер Македонија не располага со речиси никакви средства,
>  па реално не може да понуди никаква поддршка. Опција е само на
>  сајтовите како што е linux.net.mk да се појават текстови како
> промоција за тие проекти." ете и јас ти давам збор дека текстови и
> поддршка ќе се појават на сите сајтови на Лугола и на Лугархија дури
> може и да напишеш текст како повик до програмерите да ти се придружат
> и истиот да го објавиме во магазинот. Ама убо размисли си дали ти е
> доволна само поддршка, сепак и пари требат за ова работа.

Зашто да ти требаат пари за подигнување нa gforge? Треба само да се
инсталира и кој сака ќе може да се приклучи на постоечки проект или да
си отвори нов.

Иницијативава е супер, сакавме и ние да го праиме ова пред мн години али
не се најде човек што би ја буткал работата тогаш. Еве сега има
заинтересирани па валјда ќе се напраи нешто. :)

--
Арангел