[Ossm-members] razvoj na open source softver vo MK

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Dec 4 15:55:51 UTC 2008

> Зашто да ти требаат пари за подигнување нa gforge?

па потребен е хард-диск простор и пристап до интернет.

досегашниот сервер на slobodensoftver е со диск од 10GB и прилично слаба
конфигурација .. така да не е опција.

Во секој случај, треба да се инсталира gforge (или сличен) да се види кои му
се потребите па да видиме што ќе правиме со хостинг... конечно за некои ефтини
пари постојат добри VPS сервери низ светот.

ps.
ја веќе имам инсталирано cgit за некои мои ствари, али ова не е баш решение на
ниво на gforge па да може да се искористи
http://damjan.softver.org.mk:8080/git/

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

When you do things right, people won't be sure if you did anything at all.