[Ossm-members] razvoj na open source softver vo MK

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Dec 9 20:33:15 UTC 2008

> идеја што одамна ми се мота во глава а се однесува на формирање на заедница
> на „развивачи на софтвер" (по наше - програмери) кои би работеле на софтвер
> со отворен код, а за да не измислувам топла вода би го спомнал сајтот
> http://www.sourceforge.net.

случајно налетав на ова http://projects.ceondo.com/p/indefero/
InDefero is basically a clone of GoogleCode but with git, mercurial and
subversion support. The motto of InDefero "beautiful simplicity".
во php е правено

http://gitorious.org/ e исто слободен софтвер, во ruby напишан има добра
опција за колаборативно работење, но нема форум, wiki и issue tracking (барем
колку гледам).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Give me the knowledge to change the code I do not accept,
the wisdom not to accept the code I cannot change,
and the freedom to choose my preference.