[Ossm-members] start so GForge

Bozidar Avramovski avram.bob at gmail.com
Fri Dec 5 08:37:17 UTC 2008

> Arangel Angov wrote:
> Зашто да ти требаат пари за подигнување нa gforge? Треба само да се
> инсталира и кој сака ќе може да се приклучи на постоечки проект или да
> си отвори нов.

И јас мислам дека ЗА ПОЧЕТОК е доволно што би можело да се
користи hosting-от и domain-от softver.org.mk, бидејќи како што пиша Ufo,
пари за подигање на GForge не требаат. Како што наведов во преписката со
Новица, јас бев спремен да обезбедам регистрација на domain и hosting (ќе се
договорев со некои од моите сегашни клиенти да дадат барем една година некој
мал хостинг како донација), но сепак вака е многу подобро, domain-от е веќе
регистриран за таа намена и веќе постои сајт на адресата така да нема да
зависиме од ничија добра воља која во одреден момент може да не биде така
добра :D
Потоа сите заинтересирани може да се регистрираат таму (на softver.org.mk со
gforge), ќе креираме нови проекти (или само еден проект за почеток) и
останатото ќе зависи од тоа кој колку саати неделно може да одвои за развој.
Откако сето тоа ќе заживее со своја динамика, сигурно ќе се јави потреба од
додатни финансии за покривање на (на пример) зголемениот потрошок на
bandwith и слично, така да Виктор е делумно во право кога вели дека ќе
требаат пари, ама јас мислам дека тоа ќе биде подоцна.
Идејата на Чомбе за предновогодишна кафана (доколку се однесуваше за
разглабање на оваа иницијатива) е одлична и може да доведе до некое решение
за старт, е сега не знам како до сега сте се договарале за такви средби, па
пишете тука.

поздрав,
Божидар