[Ossm-members] start so GForge

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Fri Dec 5 11:48:20 UTC 2008

2008/12/5 Bozidar Avramovski <avram.bob at gmail.com>:

> И јас мислам дека ЗА ПОЧЕТОК е доволно што би можело да се
> користи hosting-от и domain-от softver.org.mk, бидејќи како што пиша Ufo,

Нема хостинг softver.org.mk. Серверот и да беше погоден за оваа
намена, во блиска иднина ќе се пензионира и неможе да се користи за
тоа. Домејнот нормално може да се користи.

Како што кажа Дамјан и минатиот пат проблемот беше некој да седне и да
научи како и се што треба за да се подигне gforge.

Сега пак треба таков човек кој ќе каже дали треба освен веб сервер,
други long-running сервиси, специјални порти, дали е доволно хостинг
од типот на dreamhost.com или треба некој подобар хостинг како VPS од
пр. slicehost.com или можда е доволно некој од пакетите на пр.
webfaction.com.

Ако никој не седне и не инсталира gforge и не даде проценка колку
ресурси, колку рам, диск и слично ќе се троши неможе да се собереме да
донираме за хостинг.

> Идејата на Чомбе за предновогодишна кафана (доколку се однесуваше за разглабање на оваа иницијатива) е одлична и може да доведе до > некое решение за старт, е сега не знам како до сега сте се договарале за такви средби, па пишете тука.

Во кафана никогаш до сега не сме биле продуктивни!

Тие што сакаат да се договараат може да дојдат утре на:
http://spodeliznaenje.blogspot.com/2008/12/6.html
„Сподели знаење оваа сабота на 6. декември 2008 на стандардната
локација http://rdr.to/xe во стандардниот термин од 12 до 17 часот."

А после таман може и кафаната пошто ќе бидеме гладни. :)

--
Glisha