[Ossm-members] hosting za gforge

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Fri Dec 5 13:49:39 UTC 2008

On Friday 05 December 2008 14:35:51 Arangel Angov wrote:
> Јас мислам дека за ваква работа идеално би било да купиме наш сервер и
> да бараме спонзорство од некој од провајдериве за хостирање. Конкретно
> можеме да прашаме во Он.нет, Неотел и Т-хоум, јас знам некои луѓе на
> сите 3 места па можеме да испратиме барање за помош.

Јас порано се распрашував, па има можност серверот да се ко-лоцира и во
МарНЕТ... Може повторно да се распрашам.

> Ако собереме пари за сервер или пак ако можат да се издвојат средства
> (доколку има) од 2с.мк,

Или евентуално да побараме спонзорство од некоја фирма (ИНет??) што продава
серверски машини со Линукс... Може нивното лого да стои на веб-страниците
како официјален спонзор...

> еве јас ќе го земам и инсталирам серверот, па за
> оддржување може да се договориме накнадно - да се пријават повеќе луѓе.

Поздрав Боби