[Ossm-members] UPnP сервери и клиенти кои ги поддржуваат

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Sun Dec 7 14:50:48 UTC 2008

Некако ми скисна цело време да копирам музика од десктоп на лаптоп, од
лаптоп на интернет таблет и назад без некој
посебно строг редослед.

Решив да земам некој 2.4GHz Celeron со 160 GB хард диск и да пробам да
инсталирам некој вид на домашен медија сервер.

За почеток на интернет таблетот имам медија плеер кој поддржува UPnP сервери
во ликот и делото на Canola2, која многу скоро ќе стане и слободен софтвер.

Е сега инсталирав и пробав како функционираат Canola2 и fuppes во
улога на  UPnP сервер.

До сега видов дека Amakor нема поддршка за UPnP (кај него треба да му
се подеси samba шерот од медија серверот да му биде директориум
кој што ќе го скенира Amarok-от што воопшто не е UPnP.

Rhythmbox има некој плагин кој овозможува UPnP праќање и примање,
меѓутоа ова за претплатување
на UPnP стримови воопшто не го најдов иако плагинот ми е активиран.
(патем за да го активирав плагинот требаше да инсталирам
python-louie и python-coherence иако rythambox-от многу воопшто не  ми
јави дека овие две работи му недостасуваат, па
мораше да пробуричкам наваму натаму за да откријам.)

Прашањето ми е кои се вашите искуства и најдобри практики околу UPnP
сервери, апликации за музика, видео
и сл кои поддржуваат читање од UPnP сервери, и други решенија за
домашни медија сервери под GNU/Linux..?

--
Igor