[Ossm-members] заеб на планета

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Dec 31 20:24:11 UTC 2008

> само што приметив дека последниот мој запис на планета е цело во
> „????????????????“
>
> што ли е заебот?
>
> не можам да видам проблеми кај мене на блог

во моментот планета кога го собрала feed-от таков бил, расипан. Ова сум го
приметил и другпат но не знам од која причина се случува..

некој wild guess е дека се погодува во некој момент на рестарт или реконект на
базата на твојот хостинг, а пред да се подесат utf-8 параметрите на
конекцијата, баш во тој момент да се собира feed-от - не ми личи многу
веројатно но друго не ми текнува.

Ќе мора да се види во спецификациите на хостингот и да се проба да се направи
некоја тест скрипта па да се корелира евентуално со логовите од хостингот.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Well when _I_ was in school, I had to run Netscape on HP/UX, displayed on my
local X Server running on a Windows 3.1 box. Displayed over a 2400 baud
modem. Uphill. Both ways. In the rain. With NOBODY to hold my hands. Because
the life of the geek is a lonely life.
- aclarke on /.