[Ossm-members] FYI: јавен повик од ГС за средства за НВО-и

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Feb 19 19:55:23 UTC 2008

Jovan Kostovski wrote:

> Според она што е напишано во повикот, во делот за стратешките приоритети,
> ако конкурираме со локализација на слободен софтвер мислам дека тоа
> треба да биде
> слободен софтвер за едукативна намена + Убунту бидејќи ќе инсталираат
> Едубунту по училиштата.
не знам како сум успеал да не го видам мејлот, ама Чомбе опфатил она што
сакам да го предложам, допреведување на помошта на Опен Офис. Деновиве
вршам миграција на преводите на нов translatе-toolkit-1.1 и многу е
полесна за преведување, се намалија оние досадни тагови во стринговите
од помошта и многу е попрегледно во kbabel што е за преведување, а што не.
Пример,
Стар тулкит:
\\<ahelp hid=\\\".\\\" visibility=\\\"hidden\\\"\\>This menu command is
visible for the evaluation version of %PRODUCTNAME. Choose to open the
Purchase %PRODUCTNAME Wizard.\\</ahelp\\>

Нов тулкит:
<ahelp hid=\".\" visibility=\"hidden\">This menu command is visible for
the evaluation version of %PRODUCTNAME. Choose to open the Purchase
%PRODUCTNAME Wizard.</ahelp>

Ова е предлог за акција без разлика добиле не добиле средства.