[Ossm-members] FYI: јавен повик од ГС за средства за НВО-и

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Feb 20 12:55:09 UTC 2008

2008/2/13 Новица Наков <novica at bagra.org>:
> Јавниот повик (порано од МинФин сега од ГС) излезе:
> http://tinyurl.com/3cup7e
> Рокот за приложување на информациите е недела 17.02.2007. Истите пишувајте ги
> на вики во категорија „ГС повик 2008".

Рокот е истечен пред 3 дена.

> Под потребни информации се мисли на: што би требало да се поддржи за
> преведување и зошто? Колку е тоа (стрингови, страници), што проектот дава
> како свое учество, кој ги користи преведените програми, зошто е тоа важно и
> други корисни податоци.

За оние што сметале дека оваа порака не е за нив.

Во проектите што според мене треба да учестуваат во ова ги гледам

1. ГНОМ (Јове, Арангел)
2. Мозила (Новица, Дамјан)
3. Опен Офис (Владо, Божо)
4. КДЕ ( Божо )
5. Уште некој?

Дали координаторите на овие проекти се согласни да учестуваат на овој повик?

Ако одговорот на ова прашање е да, тогаш дали можете да ги обезбедите
овие податоци од прашањата подолу?

1. Што би требало да се поддржи за преведување? Најбитното е зошто?
2. Колку е тоа (стрингови, страници) ?
3  Што проектот дава како свое учество?
4. Кој ги користи преведените програми ?
5. Зошто е тоа важно?
6. Други корисни податоци

Ако не сте во можност да ги обезбедите овие информации, обезбедете
само статистика другото
ќе го овозможи Слободен софтвер Македонија.

--
Igor