[Ossm-members] Дебата , околу материјалите кои се пуштаат на сподели кино!

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Feb 24 16:15:56 UTC 2008

На саб, 2008-02-23 во 20:12 +0100, Biljana Kochoska напиша:
> За крај, само би ви кажала дека ова не е избрзана реакција, туку
> преминување на границата. Јас можеби знам да избувнам во одредени
> ситуации, но во суштина сум трпелива личност, што се покажа со моето
> тврдоглаво останување покрај вас после сите глупи флејмови. Јас вам
> ништо не ви должам, вие мене исто.

Кои спаѓаат во „вас“ а кои во „нас“?

Јас не сакам да ме мешаат у лични расправии а и искрено мислам дека нема
потреба од препукување на листава, ако имате некаков проблем решете си
го приватно.

И не знам како можеш несогласувањата со неофицијалните лични мислења на
двајца луѓе да си ги земеш здраво за готово како несогласувања со целата
организација.

И како треба сега јас да реагирам како член на организацијата што јавно
ја изруга у 100 реда текст?

Можам и јас без да прашам да си донесувам заклучоци и да серам, и да не
бидам толерантен воопшто и да бидам неразумен и да тролувам без да
размислувам на последиците, се од тоа можам, ама избирам да не се
однесувам така.

Ти ја преминуваш границата само што не ти е јасно дека го правиш тоа.

И ќе ги замолам сите што реплицираа на поракава, доколку сакаат да си ја
продолжат дискусијава да го прават тоа преку нивната приватна пошта.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]