[Ossm-members] 10 предлози за СК

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Mon Feb 25 14:35:38 UTC 2008

Доколку некого го интересира, еве ја листата на предлози кои ги добив
од луѓето за Сподели Кино.
Морам да нагласам дека од никој подолу наведен не сум го барала тоа.
Луѓето или сами коментирале или лично ми пристапиле со предлогот, без
да го побарам тоа од нив. И секогаш било со ентузијазам.

1. На постот за проекцијата на презентацијата на моделирањето на
болестите според WoW.

„Ехеј, Би, имам еден филмски предлог за тебе, можеби ќе ти се
допадне...Вчера баш го гледав, филмов се вика Д' Најнс
http://www.imdb.com/title/tt0810988/ и мислам дека има ептен добирни
моменти со овој пост. Баш кога ќе го изгледаш кажи ми што мислиш...
има ептен пресврти и тотлано збунува на моменти....
(Igorthze | 2 Февруари, 2008 - 19:27 | одговори)"

2. Од специјален пост за предлог филм за сподели кино од блогот на
тв-сет он блу, кој во блогерските кругови е познат како филмофил и
добар познавач на филмот.

„Во чест на преминатиот, ја реактивираме Кохлеата :),  воедно и моја
препорака за
Сподели Кино .

 L'année dernière à Marienbad =
http://en.wikipedia.org/wiki/Last_year_at_marienbad"

3. Од коментар на пост за сподели кино кај мене на блог:
„еј, може да ми кажеш, дал може да се најде по интернет, да се симне,
токио нојз... во 3-4 рутински срч, не го најдов... а, да...ај ѕирни го
ова http://etno.blog.com.mk/node/136561 ...
(eтна | 19 Февруари, 2008 - 17:22 | одговори)"

4. Од постот за предлози на блогот за сподели кино:

„the most unromantic man in the world - документарен филм, шо би се
рекло „за памет" http://www.imdb.com/title/tt0804506/
(frustrislava | 18 Февруари, 2008 - 11:19 | одговори)"

5. Од истиот пост:
„Ви се гледа Sunshine ако не сте го гледале? Го иам на супер снимка.
Мислам дека го знаеш филмот...страда од Блејд Ранер симптом :) (филмот
како филм е срање но атмосферата у музиката го прави неверојатно
добар. музиката ја права бисти бојс, ако не се лажам)
(Kyril | 19 Февруари, 2008 - 01:46 | одговори)
претпоставувам на овој мисли: http://www.imdb.com/title/tt0448134/"

6. Уснен предлог од еден дечко што беше на сподели кино и ми го даде
двд-то Zeitgaist. http://zeitgeistmovie.com/

7. Усен предлог од Ѓоле од Точка за анимиран руски филм со многу
награди. Прикаска на прикаските (Tale of tales, Skazka skazok).
http://www.imdb.com/title/tt0079986/
http://www.youtube.com/watch?v=i4U_xk6CKI0, и бидејќи е краток филмов,
на истото кино планиравме да се пушти и Fantik (примитивна сказна)
исто руски цртан со слончето.
http://www.youtube.com/watch?v=d2if8qw3y3g

8. Усен предлог од Марко од Точка за некој документарец за Артур Кларк
кој веќе го дал на организацијата веќе еднаш, само не знам на кого и
кога.

9. Усен предлог од мојот директор Кире. Имал двд со кратки филмови од
РесФест 2005. http://www.resfest.com/resfest2005.php?page=film-programs

10. Презентација за http://testpattern.blip.tv/file/672264/ + филмови
од Machinima http://www.machinima.com/. Предложено од Дамјан на чет.

Се надевам мудро ќе изберете.
Можам, доколку сакете, ова да го пишам и на блогот за Сподели Кино, па
луѓето да гласаат (ако ве интересира нивниот глас).

Другото го оставам на вас.

Бидејќи бев обвинета дека ја ругам организацијата, после сè што
направив за зголемувањето на нејзината популарност, не планирам веќе
да се мешам.

Се надевам ќе се снајдете за организација на СК оваа среда. Ако ви
треба некоја друга информација пишете.

Поздрав и сè најубаво.

--
Bi