[Ossm-members] Google.com.mk

Velko KOCEV velko.kocev at gmail.com
Thu Feb 28 23:32:03 UTC 2008

Па не муабетов станува - кој ви е курац - ве клонираат таму негде или што?
Просто беше прашањето на почеток.  Очигледно дека тука ниеден од вас (па има
ли модератор тука?) не кажа што е проблемот. Имаше само еден луциден одговор
до сега вез суети а тоа е оној погоре за тоа дека Слободен... бла бла б ла
не може да регистрира дот-ком домејн... бла, бла, бла. На еден обичен
предлог се најдоа 6 паметни типичиња (меѓу кои ни еден припадник на женски
пол се разбира) да ми кажат дека не сум во право.

Добро еве едно  утилитарно прашање Арангел е месијата тука? пошто Марко вика
така.

Марко вика Арангел убаво ти кажа... Криви дрини... Кој криви дрини бе?
ААААААААААА?      Имаше понуда и имаше 4 души кои м'рчат муда. И шо криви
дрини. Него нема за шо да се праи мубает. Ми листатш линкови, понашање,
итн.  Во еден момемнт дури битолчанецот со два тона наочари ме нарече глуп у
три наврати па никој за тоа не кажа ни збор. Тоа е секта бе братче. Ништо
друго.

За кој курац сум ја овде регистриран? Стварно. Што не ме избаците од вашата
Слободна дискусиона група. Коа нема абер од дискусија освен СЕКТА, СЕКТА и
само СЕКТА.

Имав предлог. Ниден од сектата не објасни ништо.