[Ossm-members] Прослава на KDE4 и KDE 4.0 ќе има ли?

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Sat Jan 12 22:02:14 UTC 2008

On Saturday 12 January 2008 21:07:00 Igor Stamatovski wrote:
> Дали македонската заедница на корисници и локализатори на КДЕ планира
> да се вклучи во
> лансирањето на КДЕ 4?
>
> Не е лошо, ако нема никакви настани во сабота, од 21 или сл во Точка
> да одржиме ваков вид на прослава
> се што ни треба е една торта со К, озвучувањи, пијалоци секој сам си
> купува во точка и сл.
>
> Има ли заинтересирани за ова или не?

Јас :)

Веројатно и Зоки ќе дојде...

Торта може да донесеме, озвучување има таму (или малку е тоа?).

Поздрав Боби

Р.Ѕ. Некој ако има време може да го преведе http://kde.org/announcements/4.0/
на македонски, да го испратиме како превод и евентуално да испратиме некакво
известување до медиуми што се занимаваат со проблематиката (а може и до други
медиуми)

Р.Ѕ.2. Го имам симнато живото ЦД со КДЕ4 (ама не сум го тестирал) ако има
заинтересирани може да снимаме ЦД-а?