[Ossm-members] Отворената средба за програмата на 2с.мк заврши..

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Jan 16 10:19:14 UTC 2008

На вто, 2008-01-15 во 16:28 +0100, Biljana Kochoska напиша:
> И ова не би можело да се каже дека е несложување, зашто јас реков дека
> тие се запознале и веќе се определиле. Тој што го велиш
> „закржлавениот" што е заљубен во виндоус е веќе изгубена душа. Не
> можеш ти него, дури и цел етф да го превртиш наопаку, да го преобратиш
> во слободен софтвераш. Ако ти успее јас честам :)

Знам фаци (Gentoo-аши) што порано имаат држено предавања за Windows и
Microsoft во средно школо, така да тоа не значи ништо. И на листава има
еден куп луѓе кои што претходно користеле Windows и се мавале у груди
дека е „најбоље“ па види ги сега. :)

Како плус аргумент можам да го искористам и тоа што Darth Vader на
крајот донесе balance to the Force иако беше обземен од темната страна
долго време. Има надеж.

Ако можам нешто конкретно да му помогнам на оној што ќе се нафати да ја
брка работава нека ми пише.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]