[Ossm-members] Отворената средба за програмата на 2с.мк заврши..

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Jan 16 14:55:13 UTC 2008

На сре, 2008-01-16 во 15:39 +0100, Biljana Kochoska напиша:
> Миша кажа дека студентите се приоритет, а не средношколците.
> За средношколците имавме предлог за организирање хакерска школа и
> регрутирање млади слободно офтвераши.

Ја мислам дека Новица убаво ви пиша и прочитајте го уште еднаш за да не
се губиме пак вака у бесцелни дискусии. Едноставно е, некој треба да
превземе иницијатива, останатите ќе го следат и ќе помагаат колку што
можат. Еве ова со летната школа е океј, ако сакаш да го праиме кажи, јас
ќе помогнам со се што можам да помогнам онлајн, сајт, материјали,
пријавување и евиденција, составуање на програма итн.

> Која е работава?
> Дај предложете што да се прави со студентите па некој да се нафати, па
> некој да помогне. Вака муабетов е напразно.

Ете една работа, ако ја правиме да ја ставиме во програма и да почнеме
да ја реализираме (не би било лошо до пролет да имаме готова програма,
заедно со сајт и некаква реклама). Единствено што ме загрижува е делот
со финансиите, кај ќе одат парите, како ќе ги исплатиме предавачите,
колку данок ќе треба да и платиме на државата после, колку ќе чини
курсот итн итн. Ова го оставам за останатите да го откријат, јас ќе
помогнам во техничкиот дел.

> Како прво може да напишеме некој текст кој би идел на планета и кој би
> ги повикувал сите што го посетуваат сајтот да се зачленат на некој
> начин или да испратат мејл податоци.
> За почеток доволно е да имаме контакти, па можеме да ја направиме таа
> анкетата што ја спомна Владо погоре, да добиеме некакви заклучоци па
> да видиме што следно. Чекор по чекор.

Океј ти е идејата, се слагам, може ајде. Само да дополнам дека последен
пат кога проверив на листава имаше околу 150 членови, тука се луѓето,
ама ете се гледа колку од нив се активни.

--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]