[Ossm-members] Микронтролери

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Wed Jan 16 20:54:35 UTC 2008

On Wednesday 16 January 2008 16:25:57 Дамјан Георгиевски wrote:
> Планирам да купам една микроконтролерска плочка за зезање.
>
> Тука може да видите за што се работи
> http://www.arduino.cc/en/Main/ArduinoBoardDiecimila
>
> Целава платформа е слободна, така да би можело и да ги правиме сами.. само
> не зман кој го прави тоа кај нас и дали воопшто се исплати. Тоа би значело,
> правење плочки, нарачување компоненти и лемење.

Ако е само за експериментирање, има полесен начин
http://itp.nyu.edu/physcomp/Tutorials/ArduinoBreadboard

Ако е плочката двослојна, мислам дека не е толку скапо да се произведе тука.
Освен микроконтролерот и FTDI-адаптерот usb2serial, другите компоненти се
(релативно) ефтини.

(Моментално не можам да го отворам сајтот за да ја видам плочката)

Инаку, платформата е слободна, ама ако убаво загледав, хардверот е дизајниран
во Eagle (http://www.cadsoft.de/)...

Поздрав Боби