[Ossm-members] Отворената средба за програмата на 2с.мк заврши..

Biljana Kochoska biljana.kochoska at gmail.com
Sun Jan 27 21:17:41 UTC 2008

On 1/27/08, Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com> wrote:

> Нема потреба од ова, едвај го изрекламиравме spodeliznaenje.blogspot.com

Види раликата што е. На блогспот стварно треба многу време за нешто да
го изрекламираш, ама на блогерај се многу поинакви работите. Уште со
самото создавање на блогот, потоа секое пишување на пост, и секој
коментар на постот се објавуваат на главна страна, значи веќе некако е
изрекламиран и промовиран. Не знам од кај делење, ова е само една
промоција плус, една реклама плус, едно место плус за реклама.
Вака ќе стигнеме до повеќе луѓе. Башка што полесно им е тука да
коментираат и што сподели знаење треба да е посебен настан што треба
да се развива.

> за сега да треба да кажуваме 2 урл за настани кои имаат ист концепт каде.

Колку што се сеќавам јас пишував понекогаш на мојот блог за
случувањата на сподели кино и настанот се популаризираше уште повеќе.
Не знам што е проблемот да има сопствен блог каде што може да се
дискутира само за сподели кином, да се оставаат коментари да се
пријавуваат уредници и повеќе да се збори за слободната култура.

> Поентата е не да ги сегментираме луѓето туку да ги обединуваме. А ако некој
> дошол на сподели кино и знае дека блогот е сподели знаење, тогаш можеби ќе
> дојде и на сподели знаење отакако ќе прочита што точно таму се случува.
> Секако важи и обратното.

На блогот на сподели кино ќе се рекламира и споедли знаење, плус ќе
има и банерчиња. Тоа не е сегментирање туку проширување и меѓусебно
интерлчинкување, башка што маркетиншки е позитивен канибализам. Дури и
да си помислат луѓето дека се различни, ќе опфатиме две различни
таргет групи за исто нешто.
Плус мислам дека годинава треба да се поработи повеќе на сподели
знаење. Дури и тука би било позитивно да се прошири концептот, и како
што Стојанче предложи да стане нешто повеќе налик на TED. Да можат
луѓе од ртазни области да споделуваат знаења, а не да е тесно само
врзано за гик хак популацијата, која до сега се уверивме во Македонија
многу ја нема или пак не е доволно заинтересирана.

> Така што мислам дека не треба да се вложуваат напори да се разработува нов блог,
>  и да се трошат ресурси за нешто што веќе постои.

Значи јас сметам дека треба. Тоа планирав сама да го направам, а тие
ресурси немаше да ги трошам за нешто друго, така да не гледам дека се
изгубени. Исто така не гледам која би била штетата доколку се направи,
а позитивни страни ќе има. Да не се направи, не би имало ни позитивен
ни негативен ефект, така да стварно не гледам аргументи зашто да не
биде.

p.s. Инаку јас веќе го отворив блогот вчера, пред да го видам
коментаров http://spodelikino.blog.com.mk/, и тој беше дел од
замислата и концептот на Сподели кино за оваа година. Доколку го
изгласате аут ќе го избришам.

--
Bi