[Ossm-members] Вики синтакса

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Jul 4 12:35:25 UTC 2008

> Според она шо го иам видено досега најмногу ми се
> допаѓа Вики синтаксата на MoinMoin и воглавно како Вики енџин
> најпрофесионално и хардкор испрограмиран :)

MoinMoin подржува различни wiki синтакси, меѓу кои:
- native moinmoin
- creole сличен, обид да се направи универзале wiki формат
- rST (restructured text)

http://www.wikicreole.org/
http://docutils.sourceforge.net/rst.html

> За таа цел размислував дали да користам MarkDown за markup-ирање или да
> напишам мој парсер, шо не би требало да е проблем според тоа што досега го
> знам :)

зависи за што сакаш да го користиш твојот програм, но пишување на свој markup
ќе значи дека ќе треба да напишеш и документација за истиот :) .. ја би ти
препорачал rST

Markdown претежно го сметаат за тиња markup.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа