[Ossm-members] И во линукс можело..

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Sun Jul 6 09:25:24 UTC 2008

да се снима дел од екран кој ќе го прати глушецот.

Пример:
http://youtube.com/watch?v=3m-EMG7_IHg

Како тоа го направив?

- gtk recordmydesktop
- дел од екранот со отварање на некоја не толку користена апликација
како на пр. charactermap во убунту, чиј прозор го подесувам во таа
големина да со програмот за снимање recordmydesktp ја бирам опцијата
Select Window и кликнувам над апликацијата за да има потребен оквир на
снимањето.
- Пратењето на глушецот се постигнува со Advanced/Misc/Follow mouse
enabled, воедно да нема оквир кој ќе го прати снимањето на истото место
Online capture area on screen disabled
- 15 фрејмови во секунда оставив, мислам не се добива многу со
намалување треба да се експериментира да се увиди
- Незнам дали квалитетот на видеото ако се трансформира во .flv и
постави на пр. на youtube ќе се задржи.. Еве некој друг може тоа да го
испита ако сака

Значи, знаењето за open source може да се пренесе преку интернет на
достапен видео начин. (а притоа со претходниот пост „секој може да биде
професор“ или слична идеја, различна) и да се заработи.

Ако може да ми се верува, јас ова го открив сам пред некои 2-3 дена, и
expertvillage и чепкав по recordmydesktop.

Она што мислам што им недостасува на screencasts.ubuntu.com  и
ubuntuvideo.com е дека тие видеа се прават без надокнада и приметливо е
дека се дефицитарни за поширок аудиториум

Од мое искуство знам дека убунту, линукс воопшто е моќна алатка но за
оние кои ја познаваат, знаат да се носат со проблемите. За оние кои не
ја познаваат може само да ги отфрли навикнати на удобноста на windows.

Дали ми простувате?
153, 1997 Јован-21