[Ossm-members] Вики спам

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sun Jul 6 12:29:19 UTC 2008

На нед, 2008-07-06 во 14:22 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:
> Вики за слободен софтвер е нонстоп под удар на спамери. Дали мислите дека е во
> ред да се заклучи глобално само за регистрирани корисници да можат да
> уредуваат? Знам дека не е тоа баш кул за Вики сајт, ама немам друга идеја.

Нема ништо лошо тука, ако сакаш да придонесеш не е страшно да се
регистрираш, не знам зашто досега не било заклучено само за
регистрирани.

* Се гледа кој придонел и авторот си ја добива заслугата автоматски (не
знам да сме имале досеа содржина од анонимен автор).
* Се штитиме од спам.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]