[Ossm-members] Вики спам

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun Jul 6 13:26:05 UTC 2008

2008/7/6 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> * Се гледа кој придонел и авторот си ја добива заслугата автоматски (не
> знам да сме имале досеа содржина од анонимен автор).

Викото ја наоѓа IP адрсата. Мене неколку пати ми се случило
да не се најавам, а да пишам некој ред :( Можеби до сега немаше
анонимни автори затоа што не ни го нашле селотo :)

Ако има многу спамери, може ли да се додаде модерација?
Знам дека е глупо, али треба некако да се штитиме или пак
само регистрирани корисници да пишуваат, а некој да ги
препрочутува содржините и ако има нешто лошо да ги брише.

ПОЗДРАВ, Чомбе