[Ossm-members] Вики синтакса

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 22 15:16:34 UTC 2008

> Како и да е, со оглед на тоа што последно време
> сум посветен на доразвивање на моите нубски способности за Веб развој
> (Django) решив да напишам Вики енџин во Џанго (кој се прави многу лесно
> знам, но ќе има некои едноставни и напредни опции). За таа цел размислував
> дали да користам MarkDown за markup-ирање или да напишам мој парсер, шо не
> би требало да е проблем според тоа што досега го знам :)

BTW имам и ја нешто код на темава... моето wiki подржува различни синтакси -
во моментов textile, rST, изхакирана aether синтакса, raw html - но лесно се
додаваат и други.

Имам неколку branch-ови на базично истата идеја, Pylons + SqlAlchemy, Pylons +
CouchDB и WebOb + CouchDB

Што се оденсува до storage-от можеш да размислиш за користење на gitshelve или
hgshelve.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа