[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер [офтопик]

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Tue Jul 22 18:59:19 UTC 2008

Arangel Angov wrote:
> На вто, 2008-07-22 во 19:39 +0200, Aleksandar Josifoski напиша:

> Александар,
>
> Офтопик си, каква врска има ова со темата?
>
> Те молам пази повеќе во иднина во која нишка реплицираш.
>
> Поздрав,

Јас професорот по информатика во гимназија Ј.Б.Тито - Скопје, барам да
се поништи изборот на фирма за локализација  заради нетранспарентност на
тендерот, уште повеќе, познавајќи ги најзаслужните за промовирање на
идеите на слободен софтвер, Барам! тие заслужено да го добијат водечкото
место во проектот (проектите) за локализација.
Со целосна доверба барам најважните места во тие проекти (Водечки
места!) за локализации да ги добијат досегашните членови на
организацијата Слободен софтвер Македонија.
Тие се најзаслужни за сите постигнувања на тоа исклучително важно
морално поле, досега највеќе направија не гледајќи на материјалното и
направија повеќе од сите други субјекти во оваа земја.
Да им се одземат тие заслуги, други да се фалат со нив, е болен удар на
нивниот ентузијазам, голема неправда.
Конкретно со подолго познавање на личностите во организацијата, со
доверба мислам би било поштено! да им се препуштат водечките места во
секој проект платен и спонзориран..