[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер [офтопик]

Aleksandar Josifoski josifoski2 at gmail.com
Tue Jul 22 19:26:24 UTC 2008

Arangel Angov wrote:
> На вто, 2008-07-22 во 19:39 +0200, Aleksandar Josifoski напиша:

> Александар,
>
> Офтопик си, каква врска има ова со темата?
>
> Те молам пази повеќе во иднина во која нишка реплицираш.
>
> Поздрав,

уште малку само, да не отварам специјално блог или слично овде да се
докажам. Ако на уште само на двајца од вас им смета, престанувам во оваа
нишка да пишувам за таа идеја
Aleksandar Josifoski wrote:
>  Весникот би можел да биде финансиран од огласите кои би се објавувале
> во него,
Овде мислам исклучиво на огласи за понуда на работа/тендер/трето. Секако
ако идејата е добра (за што не барам материјална сатисфакција) може да
биде финансирана од некоја организација.
> Списанието да биде доставувано до разни места во градот,
Исправка, на разни места во секој град во нашата држава. Намерно не
напишав Република Македонија бидејќи по тоа прашање се држам засега
резервирано и немам изградено свој личен став сеуште.

Веројатно оваа логична идеја им текнала и на други личности на функција
но секако не им одговарала бидејќи ќе немало процент за нив, ако има
правовремено информирање.

Прескокнувајќи го чекорот дека судството е праведно, брзо и доследно..
Да се истакнува во тие огласи за колку работни часови станува збор, цена
на чинење по Час, кои квалификации се потребни, јасно поставени рокови
за прием на кандидати, можност за жалба ако некоја страна неправедно го
изгубила огласот, во кој случај законски тој што го објавил да ја
исправи неправдата и да плати казна по некој закон.

Сето  повлекува нов закон за работни односи, во кој што Злоупотребата би
била казнувана!