[Ossm-members] FIY: USAID/PEP тендер за локализација на слободен софтвер

Новица Наков novica at bagra.org
Wed Jul 23 14:49:50 UTC 2008

по објавата на владо пешов, а во врска со преговорите што 2с.мк ги имаше со
пеп, еве ја преписката од таму:

> Zdravo Damjan,
>
> Blagodaram za e-mail porakata.
>
> Procesot na evaluacija na tenederite zavrsi kon krajot na mesec Juni, I
> formalno dogovorot so izveduvacot bese potpisan na 15 Juli 2008 godina, sto
> oznaci I pocetok na rabotata.
>
> Kako izveduvac na celiot ovoj process e selektirana firmata Genrep od
> Skopje, koja imase najpovolna ponuda.
>
> Soglasno sostanokot koj go imavme na 16 juni, od Genrep e pobarano aktivno
> da se konsultira so veke postoeckite timovi za lokalizacija.
>
> Od ona sto jas mozam da go vidam na Vasiot diskusionen forum,
> [...]

-----------------------------------

од нашите белешки од состаноците со пеп, видно е дека во рамките на договорот
што требаше да го потпишат со изведувачот треба(ше) да стои *обврска* за
соработка со тимовите. дали тоа е направено не можам да оценам од овој мејл.

она што може да се види е дека мејловите од листа се препраќаат до пеп и др.
така што сега знаете дека сите читаат што се пишува во врска со ова овде. :)

мое видување е дека не се направени доволно напори за да се надминат
забелешките кои 2с.мк ги имаше во врска со тендерот. затоа (најверојатно)
организацијата нема да го менува ставот во врска со неучествувањето на овој
тендер (забелешка: сепак ќе треба формално да го одлучиме ова).

со среќа на сите.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа