[Ossm-members] IDE 2 SATA HDD миграција

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Thu Jul 31 12:25:51 UTC 2008

2008/7/31 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>

> Здраво,
>
> Имам едно проблемче па ми треба совет.
>
> Имам IDE хард диск и сака сите податоци да му ги префрлам на SATA
> На него има Suse 9.3 и Suse 10.
>
> Направив image од дискот, се фино помина.
> Ја чепнав boot партицијата и го средив Grub-от да се стартува
> Сега имам проблем на подигање не ми ги монитра дисковите.
>
> Ги чепнав следниве датотеки:
> /boot/grub/menu.lst
> /etc/fstab
> /boot/grub/device.map

направи ли после чепкањето на датотеките update-grub, или како и да е на
Suse.

Како алтернатива види што ќе ти даде:

#fdisk -l

и со тие информации:

#grub
#root(sdaX,X)

X,X е root партицијата.

#setup(sdaX)

кај шо X ќе си го поставиш како што ти е кај тебе (/boot/grub/device.map).

Доколку имаш некои проблеми со MBR и GRUB ова ми се нашло доста пати:

http://supergrub.forjamari.linex.org/

На Debian и Ubuntu овие работи секогаш поминале, на Suse би требало да се
истите.
Исто пробај и да го преинсталираш GRUB со инсталационо ЦД (Yast имаше такво
мислам?)

> сегде кај што имаше hda сменив sda.
>
> Сега кога пробувам да го подигнам системот добивам грешка
> waiting for /dev/sda3 to appear

Оваа грешка повеќе ми стои дека го немаш модулот. Пробај со да пребилдаш
initrd.

Поздрав