[Ossm-members] IDE 2 SATA HDD миграција

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Thu Jul 31 15:22:44 UTC 2008

2008/7/31 Vlado Peshov <vlatkop at gmail.com>:
> 2008/7/31 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>
>
> направи ли после чепкањето на датотеките update-grub, или како и да е на
> Suse.

Тоа го направив инаку немаше да се подигне системот и да
заглави на монтирање на партицијата

Испадна дека нема sata driver, а крнтијава од HP има само SATA приклучоци :'(
Дигнав Sles 10 исталација од надворешен усб двд ром и ми врати дека
нема дискови.

Испадна нема сата драјвери. Ме буни само како го чита грубот од партиција на
сата диск, а после нејќе да ги монтира другите партиции.

Ако пробам да го подигнам Suse-то заглавува кога ја бара партицијата и после тоа
ме фрла во некоја ептен осакатена конзола, нема fdisk, dmsg, lsmod....
Друга работа е што кернелот е стар 2.4 па ќе треба брдо ажурирања и
перкомпајлирања
така што, I rest my case со ова.

Ако некој има некоја идеја нека каже

ПОЗДРАВ, Чомбе