[Ossm-members] Pravilna kirilica (sh, g itn)

Ilija Kocho ilijak at siva.com.mk
Mon Jun 9 13:41:59 UTC 2008

Arangel Angov wrote:
> На пон, 2008-06-09 во 14:32 +0200, Ilija Kocho напиша:

> Здраво Илија,
>
> Инсталирај го пакетот ttf-dejavu. Ќе ги добиеш DejaVu фонтовите, кои што
> ги прикажуваат правилно овие букви.

ttf-dejavu е инсталиран „од мајка“. да не треба нешто да се сетира во
Gnome или OOo?
btw Се сеќавам можноста за бирање различен изглед за исти букви беше
објавено како можност само не се сеќавам во кој рилис (мислам на Gnome).

П.

ISP Neotel Skopje
dangerous content by ISP Neotel E-Mail Security
System and is believed to be clean.