[Ossm-members] Pravilna kirilica (sh, g itn)

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Jun 11 10:47:27 UTC 2008

> ttf-dejavu е инсталиран „од мајка“. да не треба нешто да се сетира во
> Gnome или OOo?

во ubuntu малце го искасапиле ttf-dejavu фонтот во повеќе пакети (what else is
new), инсталирај ги сите ttf-dejavu пакети кои ќе ги најдеш во repo :)

или пак, симни си го најновиот 2.25 кој го има решено и ѓ-то
http://dejavu.sourceforge.net/

Се што треба да подесиш во Gnome е да користи македонски јазик, бидејќи Pango
спрема подесениот јазик/locale утврдува кое locale од фонтот да го користи.

OpenOffice, Qt-4.4 и Firefox 3.0 не ја подржуваат оваа опција. Само Pango
апликациите ја подржуваат оваа опција за сега.

> btw Се сеќавам можноста за бирање различен изглед за исти букви беше
> објавено како можност само не се сеќавам во кој рилис (мислам на Gnome).

http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.20/#rndevelopers-pango

ps.
овде собрав некои информации - сугестии добродојдени :)
http://damjan.softver.org.mk/italic.html

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа