[Ossm-members] Pravilna kirilica (sh, g itn)

Ilija Kocho ilijak at siva.com.mk
Mon Jun 9 16:19:31 UTC 2008

Arangel Angov wrote:
> На пон, 2008-06-09 во 15:38 +0200, Ilija Kocho напиша:

> Еве еден пример само:
>
> Оди во Апликации > Услужни > Уредувач за текст (Gedit)
>
> Оди во Уред > Преференци > Фонтови и бои и избери DejaVu Serif Italic
>
> Пробај да ги искуцаш буквите: ќ, ѓ, ш, т, ф, ц и потоа направи го тоа со
> некој друг фонт и ќе ја видиш разликата.

Добро, значи научив дека gedit  работ и со пропорционални фонтови, нема
некоја логика, ама ако некој трошел свое време на тоа наместо на
покорисни функции нема што да му се лутам.

Да се вратам на темата

Пробав пак е исто. Забележав (исто и со ООо) дека несерифните фонтови се
ОК, и тоа изгледа сите. Исто и непропорционалните. Ама серифните (т.е.
што личат на Roman) не се, вклучително DejaVu Serif.