[Ossm-members] Pravilna kirilica (sh, g itn)

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Jun 9 16:01:14 UTC 2008

На пон, 2008-06-09 во 15:38 +0200, Ilija Kocho напиша:
> ttf-dejavu е инсталиран „од мајка“. да не треба нешто да се сетира во Gnome или OOo?
> btw Се сеќавам можноста за бирање различен изглед за исти букви беше објавено како можност само не се сеќавам во кој рилис.

Еве еден пример само:

Оди во Апликации > Услужни > Уредувач за текст (Gedit)

Оди во Уред > Преференци > Фонтови и бои и избери DejaVu Serif Italic

Пробај да ги искуцаш буквите: ќ, ѓ, ш, т, ф, ц и потоа направи го тоа со
некој друг фонт и ќе ја видиш разликата.

Истото работи во скоро сите GNOME апликации.
--
Арангел
[w:ufo.linux.net.mk]